.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معجزه در دانشگاه آزاد واحد ساري
معجزه در دانشگاه آزاد واحد ساري

اولین جلسه معاونين عمراني واحدها و رؤساي مراكز آموزشي منطقه 3 با حضور مهندس شهركي معاونت عمراني دانشگاه آزاد اسلامي، مهندس مهرآزما مديركل فني و ساختمان ،  دكتر اميري مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر ميرشفيعي دبير منطقه 3 و دکتر نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساري برگزار گرديد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در این جلسه ابتدا دكتر نيازآذري رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گزارشي از روند احداث پروژه های در حال ساخت واحد ساري ارائه نمودو گفت : با گذشت حدود 6 ماه از آغاز پروژه هاي عظيم 40 هزار متر مربعي اين واحد دانشگاهي حدود 33 هزار متر مربع از آن هم اکنون در حال ساخت است که از 20 تا 80 درصد پيشرفت داشته است.
رييس واحد ساري با تقدير از تلاش هاي دکتر جاسبي و مهندس شهرکي در جهت رفع مشکلات احداث این پروژه ها افزود: به همت کليه همکاران بخصوص مهندس ابراهيمي معاون عمراني واحد ساري که جانباز 70 درصد جنگ تحميلي است تلاش نموديم پروژه هايي که می بايست طي مدت 3 تا 4 سال ساخته مي شد با رعايت کليه مسائل فني در مدت کوتاه 6 ماه به بهره برداري برسد تا علاوه بر برآورده شدن نیازهای دانشجویان و اساتید کار مناسبي در سطح کشور ارائه گردد.
سپس دكتر ميرشفيعي دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی از سوي دكتر شاهوراني رياست منطقه 3 از همکاران حوزه معاونت عمراني سازمان به جهت تلاش و پيگيري مسائل پروژه هاي دانشگاه تشكر و قدرداني نمود.و از همكاران عمراني خواست تا از سايت واحد ساري كه در كمتر از 6 ماه حدود 30 هزار مترمربع در حد 70درصد  پيشرفت داشته است، بازديد نمايند.
در ادامه مهندس شهركي معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدير و تشكر  از خدمات دكتر نيازآذری گفت :  ايشان در مدت كمي كه در دانشگاه بودند خدمات بسياري ارائه دادند و اين كارهاي عمراني كه من بازديد نمودم بيشتر به معجزه شبيه است و اميدوارم از اين نيروها در دانشگاه بيشتر داشته باشيم.
 مهندس شهرکي  فضاي آموزشي ، سالن ورزشي ، فضاهای اداری  و  رستوران را جزء  نياز هاي اوليه دانشجويان دانست و  تصريح کرد : سرانه ساختمان در منطقه 3 نسبت به ساير مناطق پايين تر است .
اميدواريم ساير واحد هاي اين منطقه نيز همانند واحد ساري با تسريع در اجراي پروژه ها با رعايت کيفيت ساخت و سازها، نظارت بالا و حفظ کليه استانداردهاي فني در ساختمان هاي دانشگاه به پيشرفت قابل ملاحظه اي دست يابند.
معاون عمراني دانشگاه گفت: يكي از پايه هاي پيشرفت دانشگاه فعالیتهای عمراني است تا دانشجو و استاد در فضایی مناسب به فعالیت آموزشی بپردازند  و خوشبختانه ملت ما همه دنبال تحصيل بچه هايشان هستند كه گوشه اي از این كار مهم به دانشگاه آزاد اسلامي سپرده شده است كه ما بايد با قدرت، غيرت و همت این وظیفه را انجام دهیم .
در ادامه جلسه مسائل و مشكلات واحدها و مراكز آموزشي منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسي قرار گرفت و پاسخ هاي لازم در اين خصوص از سوي مهندس شهركي ارائه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1386
به نظر من کاری صورت نگرفته که بگوییم معجزه البته ساختن چند تا ساختمان که معجزه نیست
نا شناس 29 مرداد 1386
معاون عمرانی دانشگاه یه مقداری در مورد تعریف معجزه و شرایط آن بیشتر تحقیق کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.976 seconds.